Friday, December 24, 2004

توصیه های شروع رژيم

دوستان سلام.برای کساني که قصد رژيم گرفتن رو دارن چند تا توصيه کلی داشتم البته این روهم بگم که خود من طی سه ماه گذشته رژيم داشتم وتونستم دوازده کيلو کم کنم و اينها چيزايی هستند که واقعا برام مفيد بودن.اول اينکه سعی نکنين بيشتر از چهار تا پنج کيلو در ماه کم کنين ودوم اين که هيچ کدوم از وعده های غذايی رو نبايد حذف کنين.نکته مهم خوردن زود شام است مثلا حدود شش تا هفت شب تا در زمان خواب که گرسنگی کمتر احساس میشه بدن بتونه چربيهای بيشتری بسوزونه.سوم اينکه خيلی مهمه که بدونين کالری غذایی که میخورین چقدره تا بتونین برنامه غذایی مناسبی داشته باشین.یادتون نره شیر علی رغم تمام خواصی که داره چاق کننده است ولی اگر تبدیل به ماست بشه اثرچاق کنندگی آن از بین میره و به سوزوندن چربیها هم کمک میکنه پس درروز بيشتر از دولیوان سر خالی شیرنخورین وحداقل یک کاسه ماست کم چرب بخورین.سرکه سیب خاصیت معجزه آسایی در سوزوندن چربی داره حتما روی سالادتون بریزین خوردن سه تا میوه در روز فراموش نشه همچنین بجای قند وشکر در روز حداکثر سه تا خرما بخورید ویادتون نره برای اینکه کلیه سالمی داشته باشین حداقل در روز هفت لیوان آب بخوریدولی آب باید حداقل یک ساعت بعد ازغذا خورده شودهیچ وقت همراه غذا آب نخورید چون باعث افزایش حجم غذا میشه من رژیمی رو که خودم استفاده کردم به تدریج اینجا میذارم همین طورطرز تهيه چند نوع غذای رژیمی روکه امیدوارم به دردتون بخوره
برای صبحانه اول ناشتا یک لیوان آب بعد یک کف دست نان(ترجیحا سنگک یا بربری)+یکعدد تخم مرغ آب پزیا به اندازه یک قوطی کبریت پنیر+یک عدد خیار+یک عدد گوجه +دو عدد خرما+یک لیوان شیر
این توضیح رو اضافه کنم درسته که این صبحانه کمی مفصله ولی در عوض باعث میشه ناهار کمتری بخورید
میان وعده بین صبحانه وناهار یک لیوان چای بدون قند+یک عدد میوه فصل اگر خواستید میوه پرکالری مثل موز بخورید آن را نصف کنید

0 Comments:

Post a Comment

<< Home