Sunday, December 26, 2004

شام

همون طور که آلوچه خانم توی پست قبلی اشاره کرد موقع رژیم مجاز نیستید هر چقدر میخواهید میوه بخورید چون میوه هم باعث چاقی میشه همچنین نباید دو نوع میوه مختلف را همزمان خورد چون ترکیب قند میوه های مختلف باعث تشدید اثر آن میشه نکته دیگه اینکه باید در طول رژیم از مواد اشتها آور (مثل خیارشور پیازخام وترشی)کمتر استفاده کرد دیگه اینکه اگر بتونید کالری غذایی که میخورید رو تصور کنید به راحتی خوردن غذاهای پرکالری رو ترک میکنید مثلا بدن شما در طول رژیم باید روزی حدود 1300 تا1500 کیلو کالری دریافت کنه واگر شمامثلا یک پیتزا بخورین حدود 700 کیلو کالری یعنی نصف کل میزان کالری مورد نیازتون رو گرفتید وچیز زیادی برای خوردن در بقیه روزباقی نمیمونه واین نتیجش میشه گرسنه شدن ورها کردن رژیم نمونه های دیگه ای هم از مواد بسیار پرکالری وجود داره مثل آجیل(750کیلوکالری برای یک لیوان)سس مایونز(720کیلو کالری در100گرم) کره (850کیلوکالری در100گرم )برنج(660کیلوکالری برای یک لیوان )شکلات(500کیلوکالری در100گرم) به هر حال این برای من روش موثری بوده که هر غذایی رو با توجه به میزان کالریش تصور کنم مثلا حالا بعد از چند ماه رژیم گرفتن برام کمی عجیبه که ببینم کسی داره بستنی یا شکلات میخوره قبل از اینکه ادامه رژیمم رو بنویسم به این نکته هم اشاره کنم لازمه موفقیت در رژیم داشتن صبر وحوصله ست همون طور که قبلا هم پرگلک گفت به محض شروع رژیم شروع به وزن کردن خودتون نکنید وبدونید کاهش وزن ناشی از رژیم بین یک تا دو هفته بعداز شروع رژیم اتفاق میفته پس روحیه تون رو از دست ندین مثلا خود من بعداز دو هفته از شروع رژیمم شروع کردم به وزن کم کردن وبعد از سه ماه به وزن مناسبم رسیدم وحالا با اینکه مثل سابق رژیم ندارم وزنم ثابت مونده ولی مرتب سایزم در حال کم شدنه و این رو مدیون عادات خوب غذایی میدونم که در طول دوره رژیمم بدست آوردم
حالا میریم سراغ شام که باید حدود ساعت شش تا هفت شب خورده بشه برای شام هم میتونید از همون غذای ظهر که قبلا گفتم بخورید ولی بدون نان همراه شام هم میتونید همون یک کاسه سالاد یا یک کاسه ماست کم چرب بخورین برای شام میتونین سالاد الویه رژیمی درست کنین به این صورت که یک سیب زمینی متوسط پخته وسه تا هویج پخته شش تا خیار شور ودو تا تخم مرغ آب پزویک سینه کامل مرغ پخته روریز خورد کنین وبرای سسش هم دوقاشق ماست+دو قاشق روغن زیتون+یک قاشق سرکه سیب یا آب لیمو+کمی فلفل رو با هم مخلوط کنین البته این غذا برای سه شب شام است آن هم بدون نان
ساعت حدود نه هم میتونید یک لیوان چای بدون قند +یک میوه فصل و یک شب در میان کمی آجیل(پسته فندق بادام گردو از هر کدام یک دونه) بخورین

0 Comments:

Post a Comment

<< Home