Wednesday, December 29, 2004

نشاسته .... مشکل ترين قسمت رژيم

سخت ترين مسئله توی رژيم گرفتن سير نشدنه . اونهم برای ما ايرونی ها که به سختی بدون نون و برنج سير می شيم . به هر حال اگه می خواهيد رژيم بگيرين يکی از مهمترين چيزهايی که بايد محدود کنيد و در صورت امکان به حداقل برسونيد همينه . من خودم به شخصه با حذف هر چيزی از برنامه غذايی مخالفم . رژيم اصلا نبايد اين قدر آزاردهنده باشه . به هر حال توی پست قبلی ام براتون نوشتم چقدر از چه ميوه هايی کالری برابری دارند . حالا هم سهم های برابر نشاسته رو براتون می نویسم :

يک کف دست نان سنگک يا تافتون يا بربری = سه کف دست نان لواش = يک برش نان تست = هفت سانتی متر باگت تو خالی = يک عدد سيب زمينی به قدر يک نارنج = شش قاشق برنج پخته * = نصف ليوان ماکارونی پخته

* توضيح ضروروی : من از دکتر کيمياگر سئوال کردم شش قاشق برنج منظور قاشق پرهستش يا سر صاف . گفتد که اگه پيمانه کنيم قاطی نمی کنيم و شش قاشق يعنی نصف اين ليوان های دسته دار آرکوروک پرنج پخته . ايشون توی رژيمی که به من دادند روزی 4 سهم نان دارم که می تونم بين اينها انتخاب کنم . که من صبحانه چون خيلی زود هم بيدار نمی شم فقط یه ليوان شير می خورم و برای شام و ناهارم هرکدوم 2 سهم نان دارم . هر دفعه می تونم يه ليوان برنج پخته بخورم يا ماکارونی پخته که خيلی حجم خوبی می شه و حسابی سيرم می کنه .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home