Friday, December 17, 2004

اول سلام.

اول سلام.مثل این که بعد از ادمین محترم،پرگلک عزیز، من اولین داوطلب هستم.راستش شما که غریبه نیستید، مشکل من چاقی از ناحیه شکمه!توی ماه رمضان یک کم به مدد روزه سبک کردم.اما دوباره برگشت!حالا هم توبه کردم و می خواهم برگردم به روز هایی که نسبت به قدم که صد و هشتاد و پنج است، حدود هشتاد تا باشم.تا آنجایی که شنیدم، لاغری با این داروهای موجود، عوارض دارد.شخصا پیاده روی را توی مدت نسبتا طولانی بسیار مفید دیدم.راستی یک آقای گردن کلفتی که از این عضله های آرنولدی دارد، و توی شبکه های لس آنجلس برنامه دارد، پریروزها به نکته ای اشاره می کرد که جالب بود.می گفت معمولا بعد از یک ساعت ورزش سنگین، هورمون هایی ترشح می شود که برای عضله سازی خوب است.اسم هورمون هم فکر کنم تستسترون بود.گفت اگر از یک ساعت بیشتر ورزش کنی، یک هورمون دیگر ترشح می شود که دقیقا برعکس عمل می کند و عضله ها را از بین می برد.در مجموع فکر می کنم بهترین راه، یکی ورزش باشد و یکی هم ریزه خواری.یک کتاب رژیم هم دارم که خیلی ها ازش نتیجه گرفته اند و اگر شد، توی پست بعدی معرفی می کنم.ممنون از پرگلک که این فرصت را برای همه ما فراهم کرد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home