Friday, February 25, 2005

سایز

دوستان سلام.
بعد از اینکه ترازوی گرامی یک شوک عصبی وحشتناک به من وارد کرد و دو سه روز گیج بودم ، دیروز بالاخره در یکی از ورزشگاههای نزدیک خونه یک وقت پیش یک مربی بدنسازی گرفتم.
بعد از کلی حرف و حدیث و برنامه ریزی و ورزشهای توصیه ایشون کار جالبی رو شروع کردیم.
مربیم با توجه به نوع فرم بدن و مشکلاتم ( که شکمم بدترینش هست ) اندازه های بدن من رو گرفت.
یعنی دور بازو، باسن، رانهای پا، شکم و کمر رو با متر اندازه گرفتیم و ثبت کردیم.
در هفته 4 روز طبق تعلیمات مربیم ورزش میکنم و بعد از چهار هفته قراره دوباره همدیگر رو ببینیم و اندازه ها رو بگیریم ببینیم چه تغییری ایجاد شده.
توصیه مربی من این بود:
ترازو رو فراموش کن، این سایز و اندازه است که مهمه، ماهیچه ها بعد از ورزش سنگین میشن و وزنشون زیاد میشه، تغییرات هرمونی بدن باعث میشه ترازو وزن آدم رو زیاد نشون بده.
توصیه من هم به شما همینه:
که خودتون رو اندازه بگیرید و بعد از یک ماه اندازه ها رو چک کنید ببینید که چه تغییری در سایزتون ایجاد شده.
راستی من دوباره انگیزه پیدا کردم. خیلی خوبه مگه نه؟

0 Comments:

Post a Comment

<< Home