Saturday, September 10, 2005

در کمال ناباوری!!!


سلام دوستان عزیز و همرژیمی های عزیز تر،
باید بگم که من در کمال ناباوری یک سایز دیگه هم کم کردم...الان سایزم شده 12 که البته باید بشه 10...ولی همین رسیدن به 12 از سایز 16 در عرض این مدت کمتر از یکسال با رژیمی نه چندان سخت و ورزشی در حد روزی 80 تا دراز و نشست و 4-5بار در هفته یک ساعت و نیم پیاده روی و کم کردن غذا ، به نظر خودم که نتیجه ء خوب و یک پیروزی محسوب می شه...نمی دونین که امروز که رفتم یه شلوار جین بخرم و سایز 14 رو برداشم و برام گشاد بود چه حالی کردم و وقتی 12 راحت وبی دردسر اندازم شد چه لذت وصف نا پذیری بردم...البته نمی دونم چرا هنوز خودم خیلی از دیدن عکسهام راضی نیستم و به نظرم نمیاد که خیلی جمع شدم...ولی دو سایز هم کم نیست نه؟
به گمانم به کمی دلداری و دلگرمی احتیاج دارم...
آهای اهالی این وبلاگ ، حالا که کم کمک داریم به نتایج مطلوب می رسیم و رژیم ها دارن نتیجه می دن چرا دیگه هیشکی اینجا نمیاد؟ برگردین شما هم از نتایجی که گرفتین بنویسین... پلیییییییییییییییییییییز...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home