Sunday, September 18, 2005

تاثیر چای سبز

سلام هم رژیمیهای عزیز
من در حالیکه دارم رژیم دکترکیمیاگر رو که از این وبلاگ (از طریق آلوچه خانوم اگه اشتباه نکنم) پیدا کردم دنبال میکنم (البته نه خیلی سفت و سخت ولی تقریبا مداوم) و دو بار در هفته هم هر بار به مدت یک ساعت ورزش هوازی انجام میدم و پیاده روی هم سعی میکنم حداقل 4 روز در هفته انجام بدم به اهستگی و پیوستگی دارم سایز و وزن کم میکنم!! :)

یک کار دیگه هم که دارم انجام میدم جویدن آدامسهای چای سبزه که به لاغری کمک میکنه... یه آدامس بعد از هرغذا (حداکثر 3 آدامس در روز) ظاهرا معادل 2 لیوان چای سبزه. توی کانادا این آدامسها رو میشه از دراگ استور ها در قسمت ویتامین ها و قرص های لاغری تهیه کرد. قیمتش در اینجا حدود 5 دلار کانادایی به اضافهء مالیات هست. (لینک). اگه دوستان داخل ایران قادر به تهیهء آدامس و یا عصارهء چای سبز نیستن میتونن از خود چای سبز تا سقف 6 فنجان در روز استفاده کنن. البته برای آقایون خیلی مطمئن نیستم چون جایی شنیدم که چای سبز دارای هورمون زنانه است و علت کم مویی مردان آسیای شرقی نوشیدن مداوم چای سبزهست!! حالا درست و غلطش را با گوگل چک کنید!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home