Thursday, January 18, 2007

نمی دونم به انار سر زدین يا نه ؟ اونجا واقعا یه عده ماجرا رو جدی گرفتند . منم دوباره جدی گرفتم . بر اساس همون رژیمی که دکتر کمياگر بهم داده بود قبلا اینجا و اينجا در مورد ش نوشتم . فقط دو تا دونه توصيه ... من اصلا اشتهام زياد نشده ... اصلا غذا خوردن تفاوت آن چنانی نکرده بود . تحرکم کم شده بود و یه مسئله خيلی مهم که تازه متوجهش شدم ... دوستی دارم که خیلی خوب با رژيم و ورزش کم کرده ... ایشون خانوم نیستند البته سوخت ساز بدن آقایون هم تفاوتهای عمده ای با خانومها داره اینو می دونم . ايشون به نکته جالبی اشاره می کردند . می گفتند وقتی رژيمت تغييری نمی کنه اما روند کاهش وزن متوقف می شه مال اینه که بدنت ذخیره ویتامين و املاحش کاهش پيدا کرده بايد در اين مرحله خوردن قرص مولتی ويـتامين مينيرال رو شروع کنی ... خوب که فکر کردم دیدم درست میگه ... من موهام ريزش بدی از چند ماه پيش شروع کرد و لاغر شدنم هم متوقف شد بعد از ترک شيردهی با همون مقدار غذای رژيمی ذره ذره مقدار زيادی از وزنی که کم کرده بودم برگشت . اينها رو گذاشتم به حساب تغيير هورمونی . آزمایش نشون می ده که حدسم درسته ... مثلا تاحد زيادی در مورد ريزش مو درسته ولی چيزی که گفتم یک دفعه متوجهش شدم اينه که من کالری دريافتی در روزم همون تعداده تقريبا اما خيلی وقتها غذا رو جايگزين ميوه کرده ام ... اين از ظرف میوه يخچال که خيلی ديرتر ازاونی که بايد خا لی می شه فهميدم . بخاطر همين الان اولین چيزی که سعی می کنم يادم باشه از سهم هايی که دکتر کمياگر برام مجاز دونسته بود صبحها بعد از يه ليوان شير کم چربی اول از همه چیز یاد خودم می اندازم که میوه هام یادم نره و جاشون رو با چيزی عوض نکنم . همون قدر که قبلا هم گفتم مهمه که ميوه رو به هوای اینکه ميوه است دیگه بی هوا نخورين , خوردنش رو هم فراموش نکنید . ميوه سبزی و لبنيات رو به هيچ عنوان فراموش نکنيد .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home